lunes, 23 de marzo de 2009

Uns mots casolans i bonics.

Aquest matí m'hi vist sorpresa altre cop per la Carme.
La Carme Espart, regenta un comerç a Segur que el té bategat com Llibreria i Papereria Segur, sorprèn en molts dels articles que hi han..., es transmet que s'estima les coses...

Es una dona que aposta per anar més enllà, inconformista amb esperit crític, somniadora..., es demana a si mateixa quelcom diferent, especial, engrescador..., quasi be transgressor.
Bona companya..., sé que t'emprenyen els cartells i etiquetes però avui amb sento agosarada.


Li coneix-ho dos llibres editats i estic esperant que faci el tercer, participa amb els actes literaris que... "li venen de gust".

Tanmateix fa dies que tinc ganes de publicar quelcom d'ella.
Per qui vulgui "tastar-la"amb aquest petit escrit dels molts que ha fet...

Tal com m'ha dit, fem-ho veure -
Goita, al mar hi han estrelles de quatre puntes... !

6 comentarios:

el Mèlich dijo...

Sònia, el de la teva amiga Carme és una bell poema, senzill, sense paraules sobreres, plè de llum i que convida a fer una nova passejada.
Què serà que la visió del mar mai no cansa? potser per això que diu la Carme, perquè en cada moment es renova amb les ànimes-estels que el sol li regala amb les seves besades.
...
Enhorabona a totes dues.
Una abraçada,
J. Mèlich

Unknown dijo...

Fa ara un any vaig estar en la presentació del seu segon llibre.
Sincerament, em vaig emocionar.
Mai havia estat en una presentació tan original.
Carme, ets única. M'agrades i com a tu t'agrada que li diguem; a la teva llibreria podem trobar de tot! i sinó el busques.
Ets un plaer que una persona com tu estigui al nostre nucli.

elbosquefantasma dijo...

Llibreria i Papereria de Segur, eso es todo un gremio, y cuando paso y la veo abierta ya no me encuentro tan solo. Me parece igual que una farmacia de guardia. O una cabina telefónica encendida en medio de la noche.
Saludos

karme dijo...

Moltes gracies Sonia, es bo que es parli de les coses de Calafell, Segur, que existeixen, i no siguin sempre per criticar o destruir, afortunadament aquest municipi esta ple de persones i algunes.... molt interessants.
GRACIES a vosaltres pels comentaris també. No m’agraden les etiquetes ni els etiquetatges que fem servir sovint, per posar punts o premis a la sensibilitat. Els sentits tots els tenim, i aprendre a valorar la seva expressió es un” regal ”, pel que ho fa o ho interpreta. Aparentment les coses i les persones son com es veuen o…..be com voldríem veure-les, el que faig tot sovint es escriure com m’agradaria que fossin, ... com les estrelles del mar...
La pintura, escultura, fotografia, la música .... son sempre una visualització e interpretació segons la sensibilitat de cadascun, com ho son també les lletres escrites.
Repeteixo moltes gracies. Karme Espart

Sonia Mirambell dijo...

Gracies a tots per les vostres aportacions.

Celebro la qualitat de la interpretació d'en Mèlich, Cristina coincidim, la presentació del llibre va ser un magnific audiovisual/lectura, interactiu, el b.fantasma encisador!, com un far en mig de la mar..., Carme a per un altre!

Què t'anava a dir dijo...

Tot un exemple a seguir.