miércoles, 24 de junio de 2009

La tele ve al poble !

Estem contents i molt il·lusionats...., La Campanya Solidaria, Fent Front a la Crisi, ha estat ben rebuda pels mitjans de comunicació més enllà de la nostre comarca, estem d’enhorabona, son bones noticies.

Desprès de moltes hores de treball i esforç per part d’uns i altres, podrem donar a conèixer els resultats.

No ha estat fàcil..., però hi han hagut molts moments compensatoris a tots els esforços fets,... somriures dels jubilats, satisfacció de molts comerços, veïns agraïts...

Avui em vull quedar amb tot lo bo !...demà serà un altre dia.

Amb aquestes...dir-vos que ens vindrà a visitar el programa de TVE España en Directo el dilluns vinent 29 de Juny.
El punt de trobada ès la Panificadora Hnos Gayo a les 9h, a buscar el pa, per anar seguidament a esmorzar per 1 € ..., seguidament anirem a comprar per omplir el rebost...més tard a la perruqueria, a fer-nos un massatge i a dinar per 4.50€, per seguidament anar-nos a fer la manicura, a mitja tarda fer una copa de bons sucs naturals 2X1, i per fi sopar una pizza 2X1, a “meitat de preu” .
Esperem ens acceptin el recorregut, a la tele, un proposa, però està clar, es fa el que es pot !

M’agrada España en Directo, te bon ritme i és força entretingut, ple de curiositats, i exemples novedoros, aquest cop serem els protagonistes.

Animo als veïns a que hi participin en aquest acte, que de bon segur ens durà noves experiències.
Promocionarem el Municipi, i veuran el que entre tots em estat capaços de fer !

Altres municipis poden tirar l'idea endavant !
Ah! TV3, també visitarà el nostre poble.

Vindrà el dimecres 1 de Juliol, d’axó en parlarem una mica més endavant quina moguda companys !!!!!




12 comentarios:

Què t'anava a dir dijo...

Si les coses bones i fetes amb amor al pròxim sempre triomfen. Enhorabona

Manuel Saavedra dijo...

Molt bé, anem deixant empenta. Aixó vol dir que l'idea es bona i ha calat fondo.
Enhorabona, Sonia

Pipo dijo...

Si senyor! Això és treballar de valent per les coses que valen la pena!
Felicitats, Sònia... t'ho estàs currant!

Nevot dijo...

Poc puc afegir al que es diu. Hi ha un gran treball al darrera i les coses ben fetes, més tard o més d'hora, acaben per anar endavant.

aguilacoja dijo...

Me parecen muy bonitos los comentarios y felicitaciones que estan escritos en esta pag por parte de miembros de AVSU.
Pero yo me pregunto, a parte de vosotros mismos, alguien más os ha felicitado? me refiero a personas que no sean miembros de dicha asociación?

Sonia Mirambell dijo...

Bienvenido y gracias por participar, aguilacoja, te he visto por el foro..., y en respuesta a tu pregunta, sí que hay más personas que nos han agradecido el essfuerzo, por ejemplo los + de 450 tarjetas de vecinos expedidas y los comercios adheridos que son casi 70, hoy por ejemplo los de España Directo...en fín creo que para gusto los colores, no se pretende contentar a todos, sino a una mayoría.

aguilacoja dijo...

La mayoria somos todos. Y me parece perfecto la campaña solidaria contra la crisis, es fabuloso. Pero utilizar la tele también para otros problemas: como son el estado de la malloria de las calles de Segur (aceras, asfaltados, placas con nombre de la calle y otros etcs, que sin duda conocereis). Lo de la crisis chapeau, pero lo otro lleva más tiempo y no se ve nada, por lo que me paro a pensar si no podeis, no sabeis o no quereis tratar con el ayuntamiento.

Sonia Mirambell dijo...

He visto tu perfil de bloc.. jajaja, molt bo !!!
Hemos estado denunciando en numerosos artículos en los periódicoa locales "para cuándo las inversiones a Segur???", hemos hecho un reportaje denuncia del estado de las calles en el Diari Baix Penedès, Diario Tarragona, Tres de Vuit, Diari El punt, si lo deseas y me escribes tu e-mail, sabré donde dirigir parte de las denuncias que se han llevado a cabo en el último año !
Un abrazo.

agimeno dijo...

ostras, un comentario que pongo, preguntando que cuando lo emiten, y lo borran... no lo entiendo.

al final tendrá razón aguilacoja...

Sonia Mirambell dijo...

Jajajaja, Andrés que cómo hay dos posts parecidos con la misma entrada has escrito en el anterior, y al entrar te has confundido, ni lo he borrado y desde ayer está contestado...!!!! OK ?

agimeno dijo...

Gracias Sonia

ostras, es verdad, no entendia nada.... por cierto, cambia la hora de lo mensajes del blog, que son las 17 horas y pico y no las 08
horas y pico.

Sonia Mirambell dijo...

Va !!! 1-1 jugando el próximo en ...jajaja.
Gracias, se había desconfigurado...