sábado, 23 de mayo de 2009

Informació

Torno a fer menció a la Campanya... potser quedaran aclarits certs dubtes..., contingut del que ahir divendres es va publicar al Diari Del Baix Penedès i a la Web www.calafell.org



L’AJUNTAMENT CELEBRA QUE HI HAGI IDEES CONTRA LA CRISI QUE FOMENTIN L’ACTIVITAT DEL COMERÇ I LA RESTAURACIÓ LOCALS

20/05/2009
L’Ajuntament de Calafell celebra que sorgeixin idees contra la crisi que fomentin l’activitat del comerç i la restauració locals. També celebra que aquestes idees sorgeixin de la societat civil calafellenca, ja que, segons ha dit el tinent d’alcalde de Comerç, Carles Rion, “la iniciativa d’ajudar les persones que passin per una situació delicada, té també una repercussió directa en tots aquells empresaris que també es veuen afectats per la caiguda del consum”.

En aquest sentit, Rion ha agraït que “la idea original de l’Associació veïnal de Segur i Urbanitzacions, de perfil solidari, s’hagi ampliat a demanda dels comerciants i restauradors, que han cregut que aquesta era una oportunitat que calia aprofitar en un sentit més ampli”.

Una seixantena d’establiments oferiran als seus clients un seguit de descomptes i avantatges, que van de reduccions de preu de fins a un 50% en cada producte o servei, a fórmules de 2x1 en altres casos. Els destinataris d’aquesta campanya són les persones empadronades al municipi de Calafell i s’hi podrà accedir mitjançant una tarja que facilitarà l’associació.

Tot i que en principi s’havia pensat en jubilats, aturats i discapacitats (també en les vídues), al final caldrà únicament ser empadronat. I els descomptes no es limitaran a qüestions de primera necessitat, sinó en un sentit comercial més ampli “perquè el comerç creu que així el resultat serà més interessant per a tothom, ja que, a fi de comptes, el major volum de potencials clients també permetrà que s’hi incorporin més establiments i hagi un major nombre d’avantatges”.

El tinent d’alcalde de Comerç ha afegit, a més, que “campanyes com aquesta també ajuden a estructurar el sector comercial del municipi, especialment al nucli de Segur, al qual li costava històricament integrar-se a les campanyes comercials del municipi i que està començant a participar-hi, fins al punt d’organitzar-se fins i tot en una associació”.

La presidenta de l’Associació, Sònia Mirambell, ha dit que “hem tirat endavant aquesta iniciativa amb la voluntat d’ajudar i d’ajudar tothom a tenir una mica d’alegria en un moment d’incertesa com el present”. Mirambell afegeix que “la idea és que comerciants i veïns anem units per un bon fi”.

De la seva banda, el regidor delegat de Segur de Calafell, Josep Parera, ha destacat que “a aquest nucli s’estan fent moltes coses, però el retard és tan gran que de feina n’hi ha moltíssima. Tot el que ajudi serà benvingut”.

2 comentarios:

elbosquefantasma dijo...

vi un artículo en el Diario, y lo puse en el tablón del trabajo. jejejeje. Todo suma en este caso. Pero me parece que cuaja la idea de las necesidades que la población local tiene. Que no es posible vivir en el decorado si los precios no bajan. Consumidores y comerciantes son consciente de ello. Que no se puede vivir con lo que se "Hace en temporada".

Sonia Mirambell dijo...

He de decirte que me sorprendió ver colgado en el tablón de trabajo las dos imágenes, la primera noticia, fase embrionaria...y luego... cartel identificativo. Todo suma!
Crisis, cambio, res es per sempre..., los modelos estacionarios para núcleos medianos no van más allá!. Gràcies !!!